Bekendtgørelse Ændringer af de generelle vilkår og betingelser (GTC)

Diskussion i 'Officielle annonceringer' startet af Pindgris, 27 Februar 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Kære spillere,

Den 28. februar 2022 foretager Bigpoint nogle ændringer i de generelle vilkår og betingelser (GTC).

Nedenfor forklarer vi, hvilke ændringer der vil blive anvendt.

Q: Vil denne ændring påvirke alle spillere?
    A: Ændringen vil påvirke alle spillere bortset fra spillere bosat i USA eller Brasilien, da de er underlagt en anden version af vores vilkår og betingelser. De forbliver upåvirket af ændringerne og vil derfor ikke blive bedt om at acceptere GTC igen.

Q: Hvilke ændringer vil blive anvendt på GTC?
    A: En ændring af kontraktfornyelser for abonnementer. Ændringerne implementerer den tyske "lov om rimelige forbrugeraftaler". Abonnementer, der indgås den 1. marts 2022 eller senere, fornys nu automatisk på ubestemt tid efter udløbet af den indledende periode og kan opsiges med et varsel på en måned (eller en kortere opsigelsesperiode for abonnementer med en kortere indledende løbetid, hvor det er relevant).

Q: Hvad sker der med mit eksisterende abonnement?
    A: Intet ændres for alle abonnementer indgået før 1. marts 2022. Ligesom før vil disse kontrakter automatisk blive forlænget med løbetiden for den indledende periode.

Q: Skal jeg acceptere GTC igen?
    A: Ja, vi bliver nødt til at bede dig om udtrykkeligt at acceptere den opdaterede GTC. Derfor vil der fra den 28. februar 2022 blive vist et vindue i spillet med den nye GTC, og du skal acceptere dem, før du kan fortsætte med at spille vores spil.

Q: Hvad vil der ske, hvis jeg ikke accepterer GTC?
    A: Du kan acceptere ikke at acceptere de nye GTC fra den dato, de træder i kraft, men det vil betyde, at du ikke længere vil være i stand til at bruge vores spil.

Dit Bigpoint-team

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.