Ændring af betalingskort

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af kehlet, 30 April 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Mit kontokort er udløber og jeg har modtaget mit nye kort
    Jeg er premium bonde med automatisk fornyelse og skal derfor ændre kortet. Ifølge beskrivelsen skal man bare åbne premiumstalden og følge formularen
    Når alt er udfyldt så hopper systemet bare på et crash billede. Nu er der kun 1 dag og 18 timer tilbage.
    Jeg prøvede at skrive til support gennem formularen, men der er ikke nogen af beskrivelserne der passer til mit problem, mit nye kort bliver ikke accepteret

    bruger kehlet 21670107
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er ikke helt sikker på du kan ændre betalingskort på løbende abonnement men...

    For at slette gemte betalingsoplysninger skal du en tur i banken.
    Her finder du øverst til højre knappen Status og opsigelse.

    I næste vindue kan du annullere dit premium (resttid mistes ikke)
    som årsag kan vælges nederste linje og f.eks skrive skift af betalingskort
    Længere nede slet betalingsoplysninger (kort info)

    Om 1 dag når dit premium så udløber kan du så, hvis du ønsker fortsat at være premium bonde
    gå i premium villaen i byen og oprette nyt abonnement med nyt betalingskort.

    Håber det er forståligt :oops:
     
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tusind tak for hurtig svar.
    Men hvis premium udløber / slettes mister jeg så ikke mine ekstra naboer
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er ret sikker på at annullerer du dit premium vil du efterfølgende
    i premium villaen under Administrer premium kunne forlænge det i de sidste 3 dage af abonnementet og derved undgå premium helt udløber..
    Har du efter annulleringen slettet dine betalingsoplysninger burde du kunne indtaste nye betalingsoplysninger.
     
  5. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Der bliver stadig bare vist et crash billede når jeg har tastet mine oplysninger og trykker på køb, øv
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Nu har jeg på egen privat farm prøvet at annullere premium
    og slette betalingsoplysninger, det virkede uden problemer.

    Da jeg så havde længere end 3 dage tilbage kunne jeg ikke gå ind i premium villaen for at forlænge.
    Så i stedet gik jeg i banken og købte 50 MG til 1,99 EUR.
    Ved betaling indtastede jeg betalingsoplysninger påny og accepterede at gemme.
    Efter køb tjekkede jeg i premium villaen og der er nu besked om at mit premium igen forlænges automatisk,
    samme status i banken.

    Altså fungerer det, og vi skal have fundet ud af hvad der går galt på din farm så du kan få forlænget dit premium....:)

    Så jeg har brug for oplysninger:
    • Har du annulleret dit premium i banken under status & opsigelse? (ikke i premium villaen)
    • Har du slettet dine gamle betalingsoplysninger i banken under status & opsigelser?
    • Hvor forsøger du at gøre nyt køb banken eller i premium villaen og er det premium eller andet?
    • Er dit nye betalingskort aktiveret i din bank?
    • Hvilken browser bruger du?
    • Har du renset cache?
    • Er Flash player opdateret?
     
  7. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg bruger min ipad med photon sombrowser
    Jeg fulgte købet i premium villaen og det gamle abb. samt konto oplysninger var slettet
    På min lille farm ville jeg købe høsthjælper abb.og fik samme "crash" billede.
    Startede så min pc der bruger firefox, først skulle den opdatere og geninst. flash, men det gav pote. Det lykkedes mig at aktivere kortet på begge farme.
    Tusind tak for hjælpen, der må have været en konflikt et eller andet sted. Jeg bruger sjældent min pc.
    God weekend :music::D
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det lyder godt at det løste sig

    God weekend til dig også :)
     
    kehlet synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.