Æg og kaniner-dag spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 13 April 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Æg og kaniner-dag

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej alle

    Beklager der ikke er postet en FAQ for eventet.
    Jeg har været på forlænget weekend med familien (ja de vil også gerne have lidt af min tid heer i påskeferien :music::inlove:)
    Jeg vil forsøge at finde tid til at lave en FAQ iaften.
    Indtil da kan jeg fortælle at eventet foregår udelukkende på event området
     
    Grønært og vildtsogaard synes godt om denne.
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Vel mangelfuld er FAQ bestemt -- forstår godt grunden dertil. Har spottet det meste .. men hvad skal vi bruge Sojamælk og Chokokrymmel til ???
     
  4. plerik

    plerik Exceptional talent

    sojamælken skal afleveres til kaninen som er på event feltet og chokolade krymmel til kaninen med æggene i midten og man får en lille gave .
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Tak for det ,,,,
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Så skulle FAQ være færdig.
    Jeg beklager forsinkelsen - dog var oplysningen om at det foregår på eventområdet
    nok til at vide der ingen forberedelse var krævet,
    og da den mangelfulde FAQ blev postet var der nok information
    til at starte eventet op - ingen vigtig information har bremset nogen i at deltage.

    Fortsat god fornøjelse med eventet :)
     
  7. sippemor

    sippemor Kommende forfatter

    Hejsa
    sorry kan godt se kanin i midten som skal have chokokrymmel - men har intet modtaget endu- hvor bliver det af når man har høstet.
    sojamælken har jeg fået fra trylletræ men ikke fra eventafgrøder og kan ikke fodre kanin med dette.
    vh Sippemor
    bruger id: 14209575
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Både sojamælk og chokoladekrymmel er drop items fra de 2 event afgrøder på det specielle event område.
    Du kan se din beholdning når du trykker på de små kaniner på event området - eller i laden under "øvrige"
    (drops af de 2 ting fungerer som det skal)
    Kaninen i midten skal have chokoladekrymmel - de andre sojamælk (som vist i FAQ med billed eksempler)
    Animationen efter man har givet en kanin sojamælk skal køre færdig og kaninen forsvinder - derefter popper et layer op og viser hvilken gave du har fået og kaninen dukker op et nyt sted.
    Hvis ikke så prøv at tjekke i dine indstillinger om du har slået pop op vinduer fra, rense din cache - eller opdatere download klienten hvis det er den du bruger.
     
  9. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    Det er svært at give den nede i hjørnet
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Det er meldt videre - jeg tænker dog ikke der gøres noget ved dette før efter påsken

    Prøv evt indtil da at ændre zoom til 80% hvis du spiller i browser versionen - eller klik på den grønne knap yderst til højre/venstre ikke midten det hjælper for mig.
    Ellers opdater siden og kaninen flytter sig til et af de andre steder. :)
     
    benadk synes godt om dette.
  11. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    okay men jeg bliver bare ved at trykke på den så kommer den til sidst
     
  12. nuttinatte

    nuttinatte Forumnoob

    enig med tinaf36, kaninen der vander, er ikke glad for at give noget.
     
    benadk synes godt om dette.
  13. plerik

    plerik Exceptional talent

    andre end mig der ikke kan aktivere kaninen når at den står foran høst hjælpen . lyser godt nok op når at jeg holder musen hen over den . men der kommer ikke noget frem .
     
    benadk synes godt om dette.