Loppemarkedspjank spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 11 Juni 2026.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    [​IMG]

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. eventet

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i,
    enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet
    med de andre farmere,
    det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd,
    så har du et ønske om at afgive feedback,
    skal du benytte feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama Teamet
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej alle

    Jeg beklager meget at der endnu ikke er lavet og postet en FAQ til eventet.
    Desværre har jeg endnu ikke haft tid pga familiære omstændigheder der har krævet min tid.

    Opgave skemaer vil blive postet om få mnutter - og så håber jeg at kunne poste lidt mere info snarest
     
  3. bønderne

    bønderne Aktiv forfatter

    Fik lige en "Episk gave". Desværre var der bare en tom plet med gylden ring omkring hvor gevinsten skulle have været vist.
    Hvad kunne gevinsten evt, bestå af ?
    v h bønderne
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Desværre er der en fejl med manglende grafik på nogle af præmierne på event lykkehjulet.

    Manglende grafik ved belønninger med pointbonus:

    upload_2026-6-14_12-15-47.png

    Problemet er kendt og vi håber det bliver rettet imorgen
    Desværre kan jeg ikke sige eller gætte på hvilken du har vundet :oops:
     
  5. bønderne

    bønderne Aktiv forfatter

    Tak for info.
    v h bønderne
     
  6. gotulle

    gotulle Forum-lærling

    jeg fatter ikke dette event på den ene farm får jeg kun lyserød og lillia mærker og den anden farn får jeg kun grøn og lillia mærker og hvad skal man bruge de taske man får
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Først og fremmest så beklager jeg igen den manglende udførlige FAQ - Jeg har simpelthen ikke haft tid :oops:

    Dernæst...
    • Du kan bytte kuponerne i eventlayeret i den del der hedder "Handel" du kan enten finde en anden farmers bytte tilbud eller oprette dit eget.
    • Kuponer bruges til at springe hviletiden over efter en løst opgave og få en ny med det samme
    • Tasker mm. skal bruges i den del der hedder "Tilbudsjægere - figuren yderst til højre. Den figur hører til skemaerne i FAQ der hedder "Event".
    • Alle indleveringer til de 4 figuer giver point - jo mere den grønne måler er fyldt = jo flere point for løst opgave.
    • Hver figur har sit sæt opgaver/skemaer i FAQ
    • Løber tiden ud på en opgave nulstilles den grønne måler
    • Tiden kan nulstilles/startes forfra ved hjælp af "Flydende energi" (den miderste knap i højre side ved hver opgave)
    Håber det hjælper alle lidt - ellers så spørg, spørg, spørg så forsøger vi at hjælpe så godt vi kan ;)
     
  8. sippemor

    sippemor Junior ekspert

    Helt ærligt opgav jeg også at deltage i ovennævnte event.
     
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det er jeg da ked af at høre - kunne du måske fortælle lidt om hvorfor i eventets feedbacktråd?
    Jeg kan nemlig se her i tråden (og resten af forum)
    at du ikke har stillet spørgsmål til eventet eller på anden måde bedt om hjælp...
    og derfor ville det være rart hvis du kunne sætte lidt flere ord på hvorfor du opgav >Her<
    så jeg kan sende feedback videre
    :)