Alpeglødhytte spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 6 Februar 2026.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Alpeglødhytte

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama Teamet
     
  2. Tovepigen

    Tovepigen Forum hertug

    Er det rigtigt forstået, at man ikke kan spille dette spil - uden at bruge moseguld (penge)
    Hvis ja ----- er der så ikke nogen, der bliver udelukket fra "gratis spil" - Jeg spørger bare
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej Tovepigen

    Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål :oops:

    Drejer dit spørgsmål sig om spillet generelt eller alpe mini eventet Alpeglødhytte?

    Men for alligevel at forsøge at svare...
    Både spillet generelt og mini eventet kan spilles uden brug af Moseguld/MG (rigtige penge)
    så ingen er skam udelukket fra Gratis spil
     
  4. Tovepigen

    Tovepigen Forum hertug

    Nej det er kun Alpeglødhytten jeg spørger til -I minispil - der skal åbenbart købes plads i baren ved events kurv eller pakke
    Kan man opnå det samme resultat (ranken ) uden køb - det har jeg ikke forstået
     
  5. Grønært

    Grønært Forum kontrollør

    Der er ikke nødvendigt at købe hverken en ekstra kundeplads eller planlægningsplads –
    du får akkurat det samme resultat uden – det går måske bare lidt langsommere.
     
    Tovepigen synes godt om dette.
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum hertug

    Det er ok --- tror jeg vil prøve - måske jeg når det
     
    Grønært synes godt om dette.
  7. Grønært

    Grønært Forum kontrollør

    Lyder godt - er ret sikker på, du nok skal nå det :)
     
    Tovepigen synes godt om dette.
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum hertug

    Jeg nåede det --- fik også ranken .... men hvor er den ??? Kan ikke finde den
     
    Sidst redigeret: 1 Juni 2026
  9. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej Tovepigen

    Hvis du går til den magiske bønnestage så kan du øverst søge på ranke navnet som du kan finde i FAQ
    men som jeg også kan give dig her: Alpeglødhytte-ranke
     
    Tovepigen synes godt om dette.
  10. Tovepigen

    Tovepigen Forum hertug

    ok der ved forstørrelses glas - mener du ? Det VIRKER - wow Det har jeg ikke set som en mulighed - så TAK