Vundet en odderstald

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af moren72, 13 November 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. moren72

    moren72 Forum-lærling

    Hej
    Jeg har vundet en odder stald, men jeg kan ikke få lov at lave foder til denne stald.

    Jeg er i level 88.

    Jeg har samme udfordring nu med mit krabbefoder - jeg har kunnet købe og lave det, men det kan jeg heller ikke mere.

    nogen der kan hjælpe?

    Go' farming.
     
  2. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    Hej
    Odder kan jeg ikke lige komme med et bud på - det er en fastlands stald.

    Krabbe - der kan forklaringen være at den på et tidspunkt (vist nok i år) blev til avlsdyr, og derfor skal du købe den fri i abetemplet.
    du finder oplysninger om det i FAQ for bahamarama.

    Prøv at søge efter Krabbe her på forum.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Jeg tillader mig lige at præcisere lidt....

    Odder hører til på fastlandet, er en specialstald og foderet kan laves i øverste række i fodermølle layeret
    under fanerne "Alle" og "Mystiske stalde" hos alle.

    Krabbefoderet er en anden historie.....Krabbe startede ud som et specialdyr men ændrede status
    til et normaldyr (ikke avlsdyr) ifm. krabben fik en produktionsstald.
    Da Krabben hører hjemme på Bahamarama skal der efter den ændring låses op for den i Abetemplet for efter ændringen at benytte den/lave foder.
    I FAQ for Bahamarama findes oversigt over alle kamre i Abetemplet
    så der kan der findes info om hvor Krabben skal låses op.
    Derefter vil der kunne laves foder i den nederste række i fodermølle layeret under fanerne "Alle" og "Normal"

    Hav en god dag :)