Vintergårdarbejde for begyndere feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 30 December 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af egen feedback for: Vintergårdarbejde for begyndere

    Vi er glade for du tager dig tid til at give din mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Kommentarer til andres feedback frabedes. Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. nillemc

    nillemc Forum ekspert

    Minus:
    Finder det er ret bøvlet at de pinde, der skal bruges til at lave æbler ikke dropper fra afgrøder, men samtidig kun kan fås på de marker hvor afgrøderne skal høstes - Endvidere er 8 timers afgrøder i de mængder der ønskes for meget.
    Plus:
    Fine præmier for hver gang figurerne vækkes, hvilket gør, at jeg får noget ud af eventet, selvom det ikke kan gennemføres på min farm
     
    -natkat- synes godt om dette.
  3. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Kan kun være enig. Mængden af drops og afgrøder er alt for høj..
    Så har ingen plusser til dette event... Præmierne er sikkert fine, men hvad hjælper det når de er umulige at opnå.
     
    -natkat- synes godt om dette.
  4. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    8-timers afgrøder passer ikke til events, med mindre man kan nøjes med 5 timers søvn. Mængden var åbenbart baseret på fire gange høst i døgnet - prøv at dividere tre gange høst op i antal eventplanter der skal bruges, så hænger det ikke sammen, og da slet ikke når drops kommer fra andet end eventplanter. Dårlig beregning
    Jeg måtte spæde temmelig godt til med de gyldne dråber samt en eventplante bonus for at få ranken
    Håber ikke det er den nye trend for 2020, for så mister jeg lysten til at spille FARMERAMA

    Endnu et lille håb: Kan vi ikke komme op på 10 kommentarer, så MOD sender vores svar videre!
     
    ...Tina... og trunte68 synes godt om denne.
  5. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Ikke et event der er foreneligt med job og nattesøvn, pga 8-timers afgrøder. Er kun kommet igennem ved hjælp af supergødning og susi supergødning. Det havde så konsekvenser for mængden af drops, Håber ikke det er sådan events skal foregå fremover, det må BP gøre bedre næste gang
     
    benadk og kehlet synes godt om denne.