Trylletræ

Diskussion i 'Opdateringer og ideer' startet af hveps, 21 Maj 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. hveps

    hveps Avanceret

    Det er så ofte jeg synes at trylletræet under et event med flere droptyper giver et "forkert" drop item. Forstået på den måde at jeg i eventet havde mere brug for et af de andre drops. Derfor tænkte jeg om man kunne lave et trylletræ hvor man løbende kan ændre i eventet hvilket drop man ønsker.Giver det mening? God arbejdslyst kære medbønder ;) hveps Id: 11050462
     
    CORNELIUS75, Hanne1964, Letmatrosen og 6 andre syntes godt om.
  2. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Det giver i allerhøjeste grad mening... God forslag
     
    Letmatrosen, benadk og mort3nsen synes godt om dette.
  3. benadk

    benadk Kommende forfatter

    Der er ikke kun tryletræ der trange til opdatering , lykkehjul har uinteressant over 5 år gammel og BOUNUS kategori (DIAMENT GUL SØLV) ER AT PRØGRAMØER HAR GLEMT
    Bruger: benadkId: 52111408
     
  4. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Så vil jeg da samtidig gerne kunne flytte det til kæledyrshaven hvor jeg synes det hører hjemme:p
     
  5. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Hvad mener du? Forstår ikke lige hvad du skriver.
     
  6. benadk

    benadk Kommende forfatter

     
  7. plerik

    plerik Exceptional talent

    engang i sin tid da de pladser kom med diamant - guld og sølv . blev vi lovet en ekstra diamant plads som man kunne spille sig til . men den er vist bare gået i glemme bogen .
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    tråden lukkes da emnet er afsporet - desuden er det en del af spillets balance hvad trylletræet evt giver af drop.

    Jeg vil anbefale at man læser denne sektions info om hvordan sektionen fungerer.....
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.