tomme marker

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af eapdaman, 24 September 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. eapdaman

    eapdaman Forum-lærling

    Jeg er på hver dag for og spile, og er guld spiller. Kan derfor ikke forstå hvorfor det sker ofte , at mine marker er tomme for afgrøder når jeg logger på igen.
    Kan godt logge på flere gange om dagen, for og enten høste eller bare kontrollere at det hele køre.
    MVH eapdaman
     
    benadk synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hvis der var en fejl der var skyld i tomme marker så er jeg ret sikker på både vores forum, alle andre landes forum samt support i løbet af ganske få minutter ville drukne i rapporter.

    Så jeg er ret overbevist om at problemet skal findes i din ende.....
    det kan skyldes forglemmelse så du ikke har fået sået inden du logger af, at din internet forbindelse er langsom/ustabil
    og du er for hurtig til at skifte område/logge ud så dine handlinger ikke bliver registreret,
    eller at din pc trænger til opdatering/rens (se gode råd i Teknisk FAQ sektionen)

    Jeg anbefaler derfor at du tjekker din internet forbindelse, sørger for din pc er opdateret og
    at du jævnligt renser din cache samt sørger for at tjekke dine handlinger er registreret inden du logger ud.

    God dag :)
     
    eapdaman synes godt om dette.