Til almen orientering

Diskussion i 'Officielle annonceringer' startet af Pindgris, 19 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Kære alle sammen

    Da vi med stor beklagelse kan konstatere at visse brugere ikke har forstået hvordan man agerer på et forum, finder vi det nødvendigt at pointere at det ikke er tilladt at redigere i indlæg efter max 30 min fra postningen.

    Vi håber meget at denne gyldne regel fremadrettet, bliver overholdt og respekteret af alle brugere, da ingen kan være interesseret i at alle brugere igen mister retten til at redigere, sådan som det var tilfældet på det gamle forum.

    Vi forventer selvfølgelig ikke det skulle blive nødvendigt, men i tilfælde af overtrædelse af denne regel vil der uden yderlig varsel blive givet en advarsel og ved gentagelse vil det føre til udelukkelse fra forum. Hvis disse tiltag imod forventning stadig ikke respekteres, vil vi overveje at fjerne redigeringsfunktionen helt.

    Farmerama Teamet
     
    Sidst redigeret: 19 September 2014
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej forum bruger

    Med baggrund i udtalelser fra bruger af forum, er der i dag tilføjet et punk til de eksisterende forum regler, som omfatter redigerings funktionen.

    Som jeg skrev i min første post i denne tråd, så er håbet stadig at alle forum brugere overholder reglerne for redigering og ikke misbruger funktionen, de tilstande vi havde på det gamle forum, kan ingen ønske sig igen og det er også med stor beklagelse at vi har set os nødsaget til at pointere dette.

    Reglerne er ens for alle, så lad os nu sammen værne om redigerings funktionen sådan at den fortsat er en del af mulighederne på dette forum.

    Med venlig hilsen

    Pindgris
     
    fighter1800 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.