Tak for hjælpen

Diskussion i 'Arkiv for Hovedkvarteret' startet af Pindgris, 1 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa....

    Jeg vil gerne rette en stor tak, til alle de spillere som brugte lidt tid på at fortælle mig, om deres spille måde, sådan at jeg kan lave min rapport færdig.

    Link til tråden: https://board-da.farmerama.com/showthread.php?t=59371

    Det har været hyggeligt og lærerigt at læse om jeres forskellige og alligevel ret ens måde at angribe spillet på. Det er rigtig dejligt at se hvordan I hygger jer med spillet og planlægger jeres spil, så I får størst muligt udbytte, både hygge mæssigt og rent strategisk.

    Som jeg skrev i mit indlæg, så findes der ingen rigtige eller forkerte måder at spille Farmerama på, det eneste der betyder noget, er at man hygger sig, men jeg vil gerne indrømme at jeg undrer mig over, hvad der får en spiller til at undlade at lave nogle af opgaverne i Markedshallen, til kun yderst sporadisk at benytte det ène Håndværk man har modtaget da funktionen blev indført i spillet, kun har valgt at indløse ganske få runer på Visdommenstræ og det samme i templet på øen og som ikke ønsker at deltage i eventer, men alene satser på dyrkning af træfrugter og så i over 4 år.... Farmerama rummer så mange forskellige muligheder, jeg siger ikke at man skal benytte dem alle, det bestemmer man selv, men jeg finder det mystisk at man end ikke har prøvet nogle af disse funktioner, hvordan ved man at man ikke bryder sig om en given funktion, når den end ikke er indløst og afprøvet.

    Langt de fleste spillere, spiller først og fremmest for hyggens skyld og dertil kommer så nogle mål om EP eller Daler og nogle satser endda på begge dele. Alle spillets mange funktioner, bruges flittigt til at opnå disse mål, nogle kombinerer mange funktioner, andre kombinerer nogle få, men alle gør det med samme mål for øje, at komme videre i spillet og nå deres mål og samtidig have det sjovt. For er det ikke sjovt at spille et spil som Farmeama, så skulle man måske kigge sig om efter noget andet at hygge sig med i de ledige stunder, noget som bedre kan matche de ønsker man har for at have det sjovt.

    Farmerama har gennemgået en kæmpe udvikling i de godt 4 år spillet har eksisteret og udviklerne udtænker stadig nye og udfordrende funktioner til spillet, sådan at alle spillerne fortsat kan have det sjovt og fortsat har udfordringer der ligger og venter. Mange af disse funktioner er faktisk også ideer som er kommet fra kreative og ide rige spillere og spillerne er derfor også selv med til at gøre Farmerama til et spil man bare "må" logge ind i hver eneste dag.

    Som I måske kan huske lovede jeg at trække lod bland alle som brugte tid på at give mig en håndsrækning og det har jeg gjort, den heldige blev vonne1 som modtager et specielt Farmerama fan item.

    Endnu engang tak til alle, I har virkelig været en stor hjælp som jeg sætter meget højt.

    Fortsat god fornøjelse til alle og pøj pøj med jagten på næste level.

    Er Farmerama ikke bare verdens herligste spil....


    Mvh

    Pindgris
     
    zaritza og frufuttejensen synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.