Stiklinge/Staldbygger spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Ara, 19 Oktober 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Mystiske stiklinge - alle udgaver

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse
    Farmerama Teamet
     
  2. xolenka

    xolenka Junior ekspert

    Mystiske Gyser stiklinge

    "Spøgelse"
    [​IMG]

    Søndag 20/10 kl. 14 - Søndag 22/10 kl. 22... Kære MOD-S der er lille "ups"
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej xolenka

    Tak - rettet
     
    BenteAndreasen synes godt om dette.
  4. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg ved ikke, om dette er den rette tråd- men det er tale om udvidelse af træer i Fuldmåne området
    Er jeg bare uheldig ?? Eller er der andre, der ligesom jeg, næsten har købt sig "fattig" i "Spøgelse" Gyser Mystiske stiklinger - uden så meget som at få 1 af de nye træer ??? Jeg plejer at købe 5 af gangen(også for ikke at tage for meget plads)Men nu ser jeg, at hvis jeg havde brugt det moseguld til Stikling pakken, - så havde jeg da fået 1 Sørgelyskaktus
    Jeg synes det er meget skuffende, da der jo er så mange nye træer -at der burde være muligt at få en enkelt, selvom man vælger Stikling pakken fra.
     
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg købte 8 og fik 1 sørgelyskaktus og 1 rødøjegyser træ, så det kan godt lykkes at få fat i de andre træer. Jeg har lige købt nogle flere, men de kan ikke høstes endnu.
     
    Hanne1964 synes godt om dette.
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    OK, så er jeg bare uheldig - selvom jeg har købt 6 gange 5 stiklinger ( er bare så skuffet -måske jeg skal købe ulige antal næste gang, der kommer et "tilbud" )
     
    Hanne1964 synes godt om dette.
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Nej Gyser stiklinge hører ikke ind under Fuldmåne udvidelsen/opdatering - men under stiklinge (blot en ny slags ;))
    derfor er indlæg + svar dertil flyttet hertil rette tråd

    Fortsat god dag
     
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Undskyld - jeg kan nok "se" det nu - Vil prøve at huske det, hvis der kommer en anden gang, jeg har brug for at sige min frustrationer om nye Stiklinger
    Tak fordi du flyttede mit indlæg
     
  9. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Du er ikke den eneste der er "uheldig". Jeg har købt 20 og kun fået en af de nye, omkring halvdelen var tentakel pil. Så jeg opgiver for denne omgang.
     
  10. BenteAndreasen

    BenteAndreasen Forum veteran

    Jeg hører vist også til de mindre heldige, har købt en del Gyser stiklinge og fik et skumfidusspøgelsestræ... Det var jeg ikke helt tilfreds med, så prøvede pakken, her fik jeg den medfølgende sørgelyskaktus, 2 rødøjetræer samt 2 skumfidusspøgelsestræer(resten var "gamle" træer)... Men man kan jo ikke være lige heldig hver gang:cry:
     
    Hanne1964 synes godt om dette.
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Uhhh hvor uheldigt........Jeg tør næste ikke fortælle at jeg har fået alle de nye på omkring 24 stiklinger, nogle af dem har jeg fået 2 af....;) Så jeg har været heldig denne gang.
     
    BenteAndreasen og Hanne1964 synes godt om denne.
  12. Hanne1964

    Hanne1964 Avanceret

    Melder mig i klagerådet ;D

    Har købt rigtig mange stiklinger....... fået et rødøje træ, og to søgelyskaktus, de sidste kan ovenikøbet først høstes næste gang der er måne tur ....... :)
     
    ofeia synes godt om dette.
  13. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har et nyt "Stikling" spørgsmål - denne gang om stiklinger fra "Stiklinge Galskab" -
    Hvis man er ualmindelig heldig og få sig en Sørgelyskaktus - (det er jeg) Hvor længe skal jeg så vente på at få "frugt" fra denne kaktus??
    Jeg savner et skema - eller anden oplysninger, hvor jeg kan se hvor lang tid det enkelte træ tager for at give frugt (har betydning for hvilken mark den bliver placeret på)
     
  14. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO


    Hejsa

    De savnede info kan du se her
    Man kan benytte mouseover og se tooltips, både i inventaret og ved eventuel placering af alle træer, stalde og afgrøder på markområderne, dette kræver kun at man har tilsluttet tooltips i sine indstillinger.

    Når teamet får et ledigt øjeblik eller alternativt, tilført yderlig arbejdskraft til teamet, vil FAQ for fuldmåne blive opdateret. Desværre har vi pt ikke mandskab til at udføre alt det arbejde som hele tiden presser sig på.
    '
    Mvh
    Pindgris
     
  15. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Mange Tak for oplysningen - jeg troede at der var fejl på mit træ - sidst jeg satte musen på, viste den 214.00 h - Det er mange timer- men den giver jo også 2500 EP, hvilket jeg også undrede mig over (jeg er glad overrasket )
     
  16. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    var det ikke meningen, at den nye stald skulle kunne fås
    i en mystisk stald pakke?
     
  17. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Dit indlæg er flyttet fra fejlmeldings sektionen hertil hvor spørgsmål kan stilles

    Du kan købe Spolia mystisk Baha stald enkeltvis eller som pakke præcis som annonceret i OA sektionen.
    Find den rigtige nyhedsside og tryk på knappen eller gå via den røde indkøbskurv
    i venstre side af spilfladen på Bahamarama områderne ;)
     
  18. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    tak for hjælpen