Problemer med mystiske æg og stalde

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af Tovepigen, 19 December 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg kan ikke høste eller slette Mystiske æg stikling (mangler 3 x høst)
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som altid med fejlmeldinger er det nødvendig med udførlig information - læs evt >her<
    Hvis jeg skriver en fejlmelding til teknikkerne med de få informationer du har oplyst,
    vil de vende tilbage med krav om yderligere information så som bruger ID som det første,
    dernæst Unity, download klient eller Flash osv osv - så for at spare tid så oplys venligst så grundigt som muligt når der skrives en fejlmelding - tak
    :)
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Et andet problem, jeg har er angående Agger mystiske stalde ... jeg har købt 5 men fik kun 3 købte så 2 stalde igen, fordi jeg regnede med, at jeg tog fejl af antal (og denne gang så jeg at 30 moseguld forsvandt) ...men ingen stalde Hvor er de henne ?? Har genstartet computer , men stadig ingen stalde (kl. 01.44-den 19/12 2020)
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det lyder som en sag for support, de kan gå ind og tjekke bevægelser på din farm det er ikke noget vi kan ordne her på forum
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Undskyld, jeg plejer ikke at have tekniske problemer ... så jeg prøver igen. Jeg har 2 problemer ... 1.Mystiske æg stikling og 2 manglende modtagelse af 4 (måske 6) Agger mystiske stalde
    Mit id er 31726745
    Download klient (har spillet på det program i en tid - husker ikke hvor længe)
    1. Mystiske æg stikling
    Jeg kan ikke længere høste den hverken manuelt med høst maskine eller høst kæledyr og bonus - item. Der er et skilt i vejen, hvorpå der står Powerfoder æg
    Du har nu allerede svaret på mit andet problem .
    2. manglende Agger mystiske stiklinger
    Jeg vil prøve at skrive til support ....
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Tovepigen

    Jeg har faktisk svaret på begge dine indlæg hvis du kigger tilbage i tråden :)

    Håber support kan hjælpe dig - hav en god aften
     
  7. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har kontaktet Support ... han har svaret ; men jeg kan ikke læse eller skrive engelsk, Kun dansk ... Tror han vil have min forklaring på engelsk og det kan jeg ikke, som sagt
    Har jeg så nu mistet 4 - 6 stalde eller 60 - 90 moseguld ??
    Håber på din tålmodighed - ikke alle er lige vel uddannet
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Vi prøver med mig som mellemmand....så må vi håbe det lykkes

    Dit Bruger ID har jeg fra dit tidligere indlæg - resten må vi tage skridt for skridt...

    1. Mystiske æg stikling:
    • Hvor mange drejer det sig om?
    • Hvor er den/de placeret
    • Du skriver i tidligere indlæg at et skilt er i vejen hvor der står "Powerfoder æg - dette tyder på du har høstet din Mystisk æg stikling første gang og den nu har forvandlet sig til en af de muligheder der nu er...altså et Powerfoder æg. Ved hver høst giver det 1 powerfoder. Desuden er det ikke en fejl at du ikke kan høste det med Høsthjælperen - det skal manuelt høstes.
    2. manglende Agger mystiske stiklinger:

    Du skriver du har købt 5 men kun modtaget 3 Agger mystiske stiklinge..... Først og fremmest "Agger" er ikke en stikling men en mystisk stald (staldbygger) Dernæst hvornår har du købt for det nuværende tilbud er på "Mosaik" mystiske stalde. Så jeg er en smule forvirret.

    Hvis jeg skal lave en fejlmelding (også på engelsk) har jeg brug for nøjagtig information om så meget som muligt - ellers forstår teknikerne ikke problemet
     
  9. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    T a k .. Mystiske æg stikling
    det drejer sig kun om 1 stk - placeret til venstre for mejetærsker Du har ret, den er forvandlet til Powerfoder æg og jeg har høstet den manuelt en del gange Pludselig kunne jeg ikke høste den og der står at der er 3 høst tilbage . Tænkte så Pyt med de 3 gange, jeg fjerner den bare - men det kan jeg heller ikke
    Mystisk Agger stalde
    Jeg købte 5 stalde den 19.12 2020 kl. 01.44 ca Men da jeg skulle sætte dem på Vildmark, var der kun 3, som jeg satte på (Jeg gør næsten altid det samme, hver gang jeg køber stalde, stikling osv. Altså 5 af gangen) Tænkte jeg kan have taget fejl og bestilte så 2 nye stalde , ---men dem kunne jeg heller ikke finde -.. Tænkte så ok måske er de ikke betalt, så jeg kontrollerede min moseguld beholdning og bestilte 2 nye stalde ...men nu blev der trukket 30 moseguld , det SÅ jeg. Derfor tror jeg også at jeg har betalt, hver gange, jeg har bestilt
    Det vil altså sige 4 eller 6 stalde (Det var sent, så jeg kan ikke garantere at der blev bestilt 5 første gang.. men jeg plejer ikke at lave om på mine vaner) Support bør kunne se det
    Exedra Mystisk stalde
    Mosaik Mystiske stalde
    Zentangle Mystiske stalde og
    Titanium Mystiske Baha-stalde
    Er altså mystiske stalde, jeg har vundet i spillet Jeg køber ikke stiklinger, uden at sætte dem op, fordi der er en stald, som jeg søger
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Powerfoder ægget:

    Jeg var heldig at fange en supporter der kunne kigge på dit powerfoder æg. Det viser sig at det var i dine spilindstillinger den var gal.
    Supporteren har ændret indstillingen afmærket på billedet herunder som var skyld i at infoboksen "sad fast" over itemet så du ikke kunne høste. Dit powerfoder æg er derefter tjekket igen og høstet, det for at være sikker på alt nu er ok - håber det er iorden?

    [​IMG]

    Hvad angår de mystiske stalde.....igen må jeg pointere at du kan ikke have købt "Agger" mystiske stalde under dette tilbud da denne weekends tilbud er "Mosaik" mystiske stalde - se >her<

    Hvis du kunne finde "Agger" mystiske stalde i din menu må du have opnået dem på anden vis.
    Det er "Mosaik" du skal lede efter i din menu - for de er de eneste du har kunnet købe denne gang - og må have købt hver gang du har forsøgt

    Håber dette hjælper dig :)
     
  11. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jammen dog.... Jeg er meget flov og T a k n e m l i g, men også glad. Hvor har jeg dog dummet mig, kunne jo bare have set efter navnet på de mystiske stalde.
    Jeg er så glad og taknemlig for dit/jeres arbejde generelt, med alle former for spille problemer ,og så at i tager jer tid til en som mig, der let mister overblikket det er godt for spillets omdømme, vil jeg tro.
    Det er bestemt i orden at i retter på spilindstilling - har nemlig ikke forstået, at det var den, der skulle slås fra, for at høste mit æg i Fyrtårnet
    :D:D:D;)
     
    LonewolfDK synes godt om dette.
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Tak for ros - vi forsøger at hjælpe alle farmere så godt som muligt og er bare glade for når det lykkes

    God dag :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.