problem med adgang til farme

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af moster66, 7 Marts 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. moster66

    moster66 Forum-lærling

    skriver lige på vegne af min søster som ikke kan logge på sine farme …. der dukker bare en masse skrift op, når hun forsøger... og det uanset hvilken server hun bruger...
    ville lige prøve at logge på en af hendes farme for hende og fik også bare en mængde skrift... prøvede på egde, men kunne så heller ikke komme ind på min egen farm som jeg bruger egde til... har ellers ikke selv haft problemer, hverken med crome, Firefox eller explorer…
    men nu tør jeg slet ikke prøve at opdatere af frygt for at blive smidt af,,,,
    HJÆLP :eek:
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Der har været problemer med spillet i en periode her sent lørdag aften - det skulle teknikkerne dog have løst, så vidt jeg er orienteret.
    Dette har påvirket log ind funktionen som du beskriver, så det har betydet noget hvilken browser du har brugt.
    Farmere der var logget ind var ikke berørt så længe de forblev logget ind.

    Jeg beklager det sene svar men som for alle andre forstyrrer privatlivet engang imellem onlinetiden :music:
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg kunne heller ikke komme på Farmerama i går aftes og høste, ved midnat -
     
  4. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg går ud fra at du ved en fejl fik skrevet server, hvor du rettelig mente browser...... Farmerama ligger nemlig kun på een server, uanset hvor i verden man spiller fra.

    Jeg markerer dette sådan at der ikke opstår misforståelse hos brugere der eventuelt har læst din post.

    Jeg ønsker fortsat god fornøjelse med spillet og håber det bliver uden problemer.

    Mvh
    Pindgris