Opsigelse af premium

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af ...Tina..., 4 Februar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Først vil jeg sige, at hvis man kunne uploade et billede i det her dybt forældede fora, så skulle jeg gerne uploade et screenshot. Det har jeg nemlig taget. Men det hjælper jo kun et fedt, når jeg ikke kan kopiere billeder herind.

    Men skal beskrive problematikken så detaljeret som jeg overhovedet kan.

    I den del af spillet som hedder Premium Villa, som ligger I byen.
    Der er en stor blå knap/link hvor der står administrer premium. . Da jeg ville opsige mit premium i dag, virkede linket ikke.

    Jeg forsøgte selvfølgelig at logge ud, slette cashe og cookies og forsøge forfra. Hvilket intet ændrede.

    Bruger en google chrome browser.
    Hvis det har nogen relevans så har jeg gamer computer i den bedre ende og fin internetforbindelse.


    Kan mod venligst sige det videre til teknik. For som det ser ud lige pt er det umiddelbart ikke muligt at opsige sit premium abonnement uden et større detektivarbejde.

    Ps. Fandt heldigvis ud af at man kan komme ind til status og opsigelse af den vej hvor der købes mg, når der ikke er tilbud...
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Den omtalte knap virker på denne måde: når der ikke er aktivt premium kan man købe via knappen, er der et aktivt premium med 72 timer eller derunder tilbage kan det fornyes via knappen.

    Opsigelse af et premium abonnement med gemt betalingsoplysninger foregår via banken præcis som du fandt ud af og som beskrevet i FAQ for Premium.

    Hvad angår indsættelse af screenshots på forum så findes der en FAQ lavet af Pindgris i Teknisk FAQ sektionen.
    Selvom tekst og billeder ikke er opdateret længe er princippet det samme.

    Da du fandt ud af løse dit problem lukkes tråden
     
    trunte68 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.