Myrer pris

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af plerik, 17 August 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. plerik

    plerik Exceptional talent

    prisen på Myrer stiger meget meget langsomt . har solgt myrer hverdag i forsøget med at få prisen til at stige alligevel er den kun steget næsten 300 daler på 7 dage ,
     
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg er ikke helt klar over hvad det er du ønsker hjælp til her, det må du gerne forklare lidt nærmere, så skal jeg gerne prøve at hjælpe.

    Generelt kan jeg sige om priserne på marked, at marked er et dynamisk marked, hvilket betyder at priserne er baseret på udbud og efterspørgsel, når en varer er ny, vil der som regel være et meget lille udbud i starten og det vil så langsomt stige, efterhånden som der kommer flere udbud, så vil der også være flere som der kan efterspørge varen og dermed vil prisen stige.

    Mange holder deres varer tilbage pga den lave pris og det er så med til at gøre den lave udbuds periode længere.

    Mvh
    Pindgris
     
  3. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Hvis det er til nogen trøst for dig så kan jeg fortælle, det går også rigtig langsomt med prisstigningen på mit marked. Max prisen på en myre er lige nu 8463,51 daler