Markedspladsen er alt for klikkrævende.

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Greenmama62, 1 August 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Jeg er ved at være godt træt af den måde markedspladsen er opbygget på. Det tager alt for lang tid, museklik, bladre sider, skrive/slette søgefunktion. Der er SÅ mange items at gennemse, at man bliver træt af det.
    Der skulle være en mulighed for at kunne skifte fra køb/salg på det valgte item, når det er markeret i een arbejdsgang.
    Der bør være mulighed for at kunne markere/købe flere ad gangen. På mit marked er der mange der morer sig med at sætte 1stk til salg, mange gange, hver dag, til underpris. Nogen af disse spillere, har været der i lang tid, så jeg tror ikke, det er nye spillere, der ikke ved hvordan man sætter X-antal til salg.
    Jeg har det indtryk, at markedspladsen ikke en direkte indtægtskilde for BP, og derfor ikke interesserer sig for sagen. Overdreven brug af mus/tastatur har før været til diskussion, og bør genoplives.
    Handlen på markedet er en del af spillet, som bør plejes meget mere.

    V.H.