Manglende item

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af -proxy-, 9 Juni 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Jeg har lige handlet i sæsonbutikken og købt +1 på markfrugter. Jeg kan bare ikke finde item i mit inventar
    Jeg ville undersøge om det var rigtigt at det kun skulle være gyldigt i 1 time, de fleste andre items er gyldige i 24 timer.
    -proxy- 42118973
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Det virker som om du ikke har læst >FAQ for Sæson< her vil du nemlig kunne finde svaret på dit spørgsmål.
    (der findes efterhånden FAQs for det meste i spillet her på forum i FAQ sektionen)

    Buffs i Sæson butikken er ikke items der ryger i menuen men starter automatisk med det samme ved køb.

    Desuden er det korrekt med 1 times varighed på +1 på markfrugter buff - hvilket du også kan se i FAQ.
     
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Tak for svar, nedslående da jeg var færdig med markarbejdet og bare lige ville huske at benytte mig af det jeg havde optjent ved events
    Jeg plejer at læse faq - ikke bare overskriften, men her var noget der var smuttet, men det ved jeg til næste sæson
    :cry:
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.