Luksusparfume spørge/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af MOD-Shaman, 6 Februar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Luksusparfume

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom
    spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du
    benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og
    misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den
    aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse
    Farmerama Teamet
     
  2. zivasthedog

    zivasthedog Forum-lærling

    Er der nogen der kan give gode råd om anvendelse af luksusparfume? Er der mon større chance for at springe avl-level over jo flere stk der bruges pr avl?
    I fodermøllen står der at der skal bruges 100 kæresteroser pr luksusparfume men i FAQ at det er 10 ?
    På forhånd tak;):D
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hver luksusparfume tilføjet øger chancen for at springe et avlstrin over - altså jo flere tilføjet jo højere chance for at springe et avlstrin over.

    En forumnisse må have været sulten for et 0 var forsvundet - det er nu tilføjet igen så der korrekt står
    der skal bruges 100 x kæresterose til 1 luksusparfume....

    god fornøjelse
     
    ...Tina... synes godt om dette.
  4. Kastaniegaarden

    Kastaniegaarden Forum-lærling

    Nu har jeg lavet en lille undersøgelse, hvor nogle grise var forsøgspersoner - og jeg må konstatere, at jeg kan ikke få luksusparfumen til at fungere. I tre ud af fire gange fik jeg kun en brun gris ud af avlen - altså intet hop. Een gang fik jeg et hop - men det gjorde jeg også i min testgruppe, der ikke fik luksusparfume + ved normal avl kan jeg være heldig at få et avlsdyr og fire basisdyr pga. en rune fra træet; men den feature ser ud til at være sat ud af spil, når man bruger luksusparfume.

    Er der andre, der har prøvet? *skumler lidt og sparker til lidt mødding* o_O
     
  5. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Det ser ikke ut til å virke hver gang, nei. Har ikke prøvd ikke systematisk som du har gjort, men jeg ble også skuffet her. Jeg fikk ett bra hopp, men det gjør man jo innimellom likevel....
     
  6. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Nu har jeg brugt luksusparfumen ved flere avl, både med og uden babyboom, og jeg er skuffet, det ser ikke ud til at gøre nogen som helst forskel, så det kan for min skyld sendes på pension.
     
  7. karsefarmen

    karsefarmen Junior ekspert

    Kan kun give dig ret trunte.. og alt for dyrt i alm. parfume.
    Tror ikke den bliver særlig populær.. xD
     
  8. lissyjensen

    lissyjensen Junior ekspert

    Nej jeg er også så færdig med at lave luksus parfume, det giver da intet
     
  9. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg havde også glædet mig til luxus parfumen, men blev skuffet. Avlen gav ikke anderledes end ellers under babyboom. Jeg var heldig med et godt hop på bjørne der gav en isbjørn på cirkusbjørne, men det kunne man også tidligere være heldig at opnå.
     
  10. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Synes heller ikke jeg har bemærket det har gjort nogen stor forskel. Havde ellers glædet mig o_O
     
  11. Agro-dk-farmer

    Agro-dk-farmer Forum-lærling

    Jeg har fået bedre resultater med avl uden luxus parfumen, end dem hvor der var luxus parfumen med i avl? Så jeg vil ikke bruge mere luxus parfumen i denne omgang.
    Hilsen trillebor
     
    ...Tina..., Greenmama62 og trunte68 synes godt om dette.