Logges ud

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af .12345678900., 18 Februar 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. .12345678900.

    .12345678900. Forumnoob

    Andre der oplever at blive logget af hele tiden
     
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ikke her.
     
  3. nullermus

    nullermus Forumnoob

    Jeg bliver logget af hele tiden, det er så irriterende, når man hele tiden igen, igen og igen skal ind med kode osv.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Hvilken browser bruger du?
    Har du evt. prøvet en anden?

    Jeg har brug for mere information for at kunne spore mig ind på at hjælpe ;)
     
  5. Sylfide

    Sylfide Forumnoob

    Ja. Jeg bliver også logget af hele tiden. Har flere gange forsøgt at ændre adgangskode. Det hjælper ikke.
     
  6. Sylfide

    Sylfide Forumnoob

    Bruger Google crome. Har prøvet explore der er andre problemer. Skal trykke f5 hele tiden, når jeg vil skifte mellem de forskellige områder
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Jeg har undersøgt sagen lidt.
    Det lader til der er problemer for nogle af de brugere der bruger Chrome,
    Teknikkerne er igang med at undersøge det.

    I mellemtiden kan det anbefales at bruge en anden browser som f.eks Edge eller Firefox.

    Sørg også for at have pc vedligeholdt med div opdateringer og jævnlig rens af cache.
    Der findes hjælp og råd til dette i Teknisk FAQ sektionen
     
  8. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg bruger Chrome og har ikke problemer. Ved du skriver nogle har problemer, men det har jeg altså ikke.
     
  9. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Her til morgen blev jeg smidt af spillet 4-5 gange under morgenhøsten, jeg tænkte det var overstået i eftermiddag. Men ak jeg blev logget ud 3 gange. Cache og cookies er tømt, og jeg bruger chrome. Er der andre der oplever noget lignende?
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej trunte68

    Dit indlæg er flyttet til allerede eksisterende tråd om emnet, hvor der allerede er svaret om emnet.
     
    trunte68 synes godt om dette.
  11. dav-igen

    dav-igen Forum-lærling

    bliver også konstant logget ud - Google Crom, når ikke at så en hel mark, før så bliver jeg logget ud og når man logger ind ingen, så kan man starte forfra.
     
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Som skrevet tidligere her i tråden så er teknikkerne orienteret.

    Et råd i mellemtiden er at benytte en anden browser indtil problemet er løst.
     
  13. dav-igen

    dav-igen Forum-lærling

    Nu er eventet slut, alle marker høstet og sået i en omgang, uden at blive logget ud hele tiden.
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej dav-igen

    Den sidste melding jeg har fået er også at teknikkerne i eftermiddags
    er lavet et sync med et muligt fix - så dejligt med en tilbagemelding på
    at det ser ud til at virke.