Langsomt reagerende spil

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af johnhan, 22 December 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Tags:
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    I omkring en uges tid har jeg haft et langsomt reagerende spil. Når jeg f.eks aktiver ranker, er der nogle gange en pause på vel 1-5 sekunder før den enkelte ranke er aktiveret, den samme pause sker der nogle gange når jeg skifter område, når jeg bruger høsthjælperen og når jeg starter en ting i møllen. Det sker på flere af mine PC'er.

    Siden jeg ikke har set andre skrive om det på det danske og engelske forum, kunne det jo være mit internet, men jeg har bare ikke problemet på andre sites.
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  2. tinaf36

    tinaf36 Kommende forfatter

    Det har jeg også jeg hade 2timer jeg ikke kunne komme på og når jeg endelig kom på skulle jeg genstarte hele tiden
     
    MamasMood og Letmatrosen synes godt om denne.
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Jeg vil henlede opmærksomheden på denne >OA<
    som måske forklarer hvad der er foregået de sidste dage
     
  4. MamasMood

    MamasMood Kommende forfatter

    Spillet er stadigt ustabilt i Unity - Ærgeligt, har ellers hygget mig med det i mange år, men stopper, når Flash udløber.
     
    ...Tina... og benadk synes godt om denne.
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Vil du være sød at give din feedback med så mange oplysninger som muligt i tråden beregnet til dette,
    så vi kan melde det videre i systemet.

    Din mangelfuld melding som "spillet er stadig ustabilt i Unity" er nemlig ikke nem at arbejde videre med,
    for hverken MOD teamet eller teknikerne ;)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.