Lagerbygninger mangler tooltip

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af lise1606, 16 Februar 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    efter at vi er overgået til unity kan jeg ikke se hvilken stald jeg har i et menageri når jeg holder musen hen over,
    og det er irriterende, når man gerne vil finde en bestemt stald, og ikke kan se hvilken stald man har fat i.
    Det gælder også for både arboret og industrihal.
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener....

    Hvis du klikker på en lagerbygning skulle der gerne dukke en info bar op med bl.a resttid og symboler for hvilke stalde/produktioner/træer der er i lagerbygningen. Hvis ikke tænker jeg du skal kikke på dine spil indstillinger.

    Eller kan du forklare lidt nærmere hvad problemet er??
     
  3. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    Det gør der også, men jeg kan ikke se hvad det er for nogen stalde der er, og når man så tidligere kliggede på tandhjulet for menageriet, så kunne man ved at holde musen over den enkelte stald se hvad det var. Og jeg kan ikke se hvilken indstilling det skulle være galt med, men måske der alligevel er en. Har iøvrigt også slået animationer fra, men dyrene danser fint rundt.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Efter din nærmere beskrivelse har jeg leget lidt med mine egene spil indstillinger og lagerbygningerne da jeg ikke selv havde oplevet samme problemer.

    Med tooltip slået "Til"
    Jeg har kunnet fremprovokere manglende tooltip ved mus henover træ, stald eller produktionsstald i en lagerbygning hvis det er et/en opgraderet træ, stald eller produktionsstald der er placeret i lagerbygningen.
    Er det derimod et/en basis træ, stald eller produktionsstald viser tooltip sig.

    I baren med bl.a resttid når der klikkes på lagerbygningen ser jeg fint symboler øverst for hvilke træfrugter, dyr eller produkter alle pladser i lagerbygningen giver uanset om det er basis eller opgraderinger.

    Kan du (eller andre) med dine spilindstillinger bekræfte/afkræfte det, eller tilføje yderligere informationer?
    (For så kan jeg fejlmelde - ellers må jeg rode videre med mine indstillinger :oops: )
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg har opgraderinger i alle mine lagerbygninger, og får heller ingen info når jeg peger på stald/træ, tooltips er slået til.

    Kan også se symbolerne når jeg peger på en lagerbygning, men det er jo ret umuligt at gætte hvad det er når det en træ lagerbygning ikke mindst.
     
  6. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det er lige nøjagtigt det der sker næsten alt i mine lager bygninger er opgraderet. og ja tooltip er slået til og animationer er slået fra , men de er der alligevel
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Tak for tilbagemeldingerne, det gør det betydlig lettere fro mig at fejlmelde med udførlig info.

    kan jeg ikke bekræfte via mine test så jeg har brug for mere information.
    Er det muligt med beskrivelse af præcist hvilken slags lagerbygning/indhold der stadig er animation på?

    Manglende tooltip ved opgraderinger i lagerbygning har jeg oprettet fejlmelding på.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.