Kære naboer!

Diskussion i 'Hyggekrogen' startet af trunte68, 6 November 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Hvis jeg pt. er lidt ustabil mht nabogaver, så er det fordi min pc besluttede sig for at dø i går morges, så jeg spiller pt mest fra min telefon, og der er visse ting der er nærmest umulige på den lille skærm. Ny pc er bestilt, og den kan kun komme for langsomt.-.-:music:xD
    mange hilsner trunte68
     
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    hvad er det for en mobil du kan spille farmerama på da det jo kunne være interessant for flere bla. mig selv
     
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg spiller altid på min ipad og bruger en browser der hedder PHOTON. Det giver lidt udfordringer en gang imellem når mod skriver at jeg skal holde curseren hen over, sådan en findes ikke på en tuch skærm, men for det meste går det fint.
     
  4. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Jeg har en samsung s8, og photon-browseren, så kan det lade sig gøre, men det er ikke fantastisk, men nu har jeg fået gang i ny pc.:D
     
  5. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hejsa,
    Den der photon browser, hvis du trykker på pilen øverst til højre så den fylder hele din skærm, får du så ikke en knap nederst til højre du kan trykke på, (viser en pegende finger), således der kommer en pil frem (musecurser) som du så kan føre hen over det du nu skal se f.eks. tooltip på? Den virker nemlig hos mig, men jeg har så ikke testet alting jo, opdagede den for nogle tager siden. Men indtil videre virker det fint her.
     
  6. kehlet

    kehlet Forum hertug



    Tusind tak for svar. Desværre er den pil der kommer hos mig til at gå en side tilbage i spillet og ikke en curser. Den pegende finger er den jeg bruger normalt.
    Undskyld at jeg er lidt længe om at reagere på dit svar, men der har været travlt RL.
    :p
     
  7. MOD-Misling

    MOD-Misling Guest

    Hejsa,
    Ja, der er jo et liv derude der indimellem kræver lidt tilstedeværelse ;)
    Nå men det var ærgerligt at den ikke er magen til min. Jeg bruger den ikke meget, men det er nu meget rart at den er der. Måske i en kommende opdatering!

    Hav en dejlig dag
    :)
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Kehlet

    Når du logger på via Photon ser du så dette øverst på skærmen til højre for adresse linjen?
    (så vælger du pilen hvis du skal tjekke tooltip)

    [​IMG]

    -----

    Til trunte68

    Tillykke med ny pc og håber det går din tråd tog en drejning :oops:

    ----

    Til Alle

    Husk ikke at skifte emne i en tråd men opret en ny tråd
    hvis man har spørgsmål til andet end trådens emne ;)
     
    kehlet synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.