Grafik fejl

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af johnhan, 21 Marts 2021.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    De seneste dage har der været en lidt irriterende grafikfejl, fejlen er der på alle områder og det er både i Unity og klienten. Den går væk efter en genstart men kommer igen før eller senere.

    [​IMG]
     
  2. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nu med dobbelt advarselstrekant.

    [​IMG]
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Tak - det er et kendt problem som vi venter rettelse på :)
     
    johnhan synes godt om dette.
  4. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Ifølge meddelelsen i går skulle fejlen været rettet. Det er den altså ikke, den er der stadig i Edge, Chrome og i klienten.
     
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Der har været flere fejl ifm høstskiltet og den beskrevet i indlægget med rettede fejl skulle være rettet som skrevet.

    Andet har jeg pt. ikke status på.
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg har den seneste tid brugt klienten og har ikke haft fejlen, dog har jeg ikke været online ret mange timer om dagen, så jeg er ikke sikker på om fejlen er i klienten.

    Men min mor har stadig fejlen og hun bruger Chrome. Så jeg prøvede også Chrome i dag og ja, fejlen er der stadig.

    Vi har slettet cache/cookies for god ordens skyld.
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som allerede svaret så er der flere forskellige fejl omkring høstskilte der dukker op hvor de ikke skal være.
    Dine screenshots viser f.eks 2 forskellige fejl.

    En af fejlene (den nævnt i Rettede fejl tråden) er rettet.
    Hvis du og din mor stadig ser fejlen fra tråden Rettede fejl som er rettet vil jeg anbefale rens af browser cache hvis der spilles via Unity / WebGL-klienten og via download klienten at afinstallere den og installere på ny.

    De andre fejl vedrørende høstskilte afventer stadig rettelse
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.