Gård Ekspres spørge/debat tråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Pindgris, 30 August 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Gårdekspres

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Tak for din feedback....dog....
    Der står intet sted i FAQ at du kan få orange ørevarmefabrik.

    Der står det er muligt at få orange produktion (alm) + en liste af special produktioner - som alle er listet som basis produktioner.
     
  3. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Kan se i oversigten at der ganske rigtigt nu står som du på skriver...….men der står også nedenunder at man d. 17/2 har rettet fra orange ørevarmerfabrik til almindelig. Tager jeg fejl ?
    v h bønderne
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Beklager, det er mig der ikke har været opmærksom på at der var fejl i FAQ og at min kollega har rettet i FAQ indlægget,
    da jeg ikke har testet og lavet FAQ.

    Dog vil jeg dog sige at der findes slet ikke pt en Ørevarmerfabrik II: Orange i spillet - hvis en sådan var dukket op ifm Staldbygger ekspres ville den have været præsenteret i faq indlægget under skemaet som vanlig med nye stalde/produktioner/opgraderinger
    og ikke mindst ville FAQ for Koala ville havde været opdateret med den.

    Jeg har flyttet disse indlæg fra feedbacktråden hertil for ikke at mudre feedbacktråden til.