Forum info

Diskussion i 'Officielle annonceringer' startet af Pindgris, 12 April 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej alle forum brugere

    Der dukker fra tid til anden lidt små, hvad skal jeg kalde dem, mærkværdigheder op, den formulering kan vist godt bruges. Vi finder det derfor lige på sin plads at gøre opmærksom på, at selvfølgelig respekteres brugernes anonymitet og det er helt okay, at man som bruger har mere end en profil på forum. Vi er helt klar over at I som bruger, ikke kan se hvis en bruger benytter flere profiler, uanset om brugeren opretter flere indlæg i samme tråd eller selv om I laver en søgning på brugeren, men det kan vi og det kan til tider, gøre det lidt svært at holde masken.

    Der dukker regelmæssigt situationer op som kan give et smil på læben, men fred være med dem, det er straks værre i de situationer hvor sådan adfærd bruges til mindre fredelig opførsel. Der har været drøftet flere mulige løsninger, bla kunne en løsning være at alle brugernavne var knyttet til den enkelte profil, sådan at alle kan se, hvor mange profiler den enkelte benytter eller at man simpelthen kun kan benytte en profil, uanset hvor mange konti man har.

    I online verden finderes der digitale spor fra alle computere, som er mindst lige så sikre beviser som et fingeraftryk, man skal være meget mere end ualmindelig dygtig, hvis man skal lykkedes med at "gemme" sig bag et brugernavn. Dette gælder også for dette forum og ikke mindst for ingame post, hvor flere brugernavne desværre alt for ofte bliver benyttet til at genere andre brugere.

    Vi har her på forum et regelsæt- forum reglerne- som alle brugere forpligter sig for at overholde, i samme sekund de logger på forum, jeg benytter derfor lige lejligheden til at bede alle om at smutte forbi og læse reglerne grundigt igennem, også selv om man tidligere har læst dem, jeg tror mange vil kunne have glæde af en genopfriskning, specielt afsnittet om redigeringsreglerne, men generelt om god forumadfærd.

    Lige inden jeg slutter af, så vil jeg gerne lige sige, at dette er afgjort ikke ment som en verbal lussing, langt de fleste forum brugere opfører sig upåklageligt på forum, men som alle steder i verden, så er det de få som ikke gør, der er mest iøjnefaldende og igen, ja det er langt fra sikkert at I ser det, men det gør vi, da vi har lidt flere informationer end I har.

    Med ønske om et forum hvor alle føler sig godt tilpas.

    Farmerama Teamet
     
    DrGreenthumb, zikkah, BenteAndreasen og 1 anden person synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.