Fødselsdagsbonanza spørge / debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 22 Januar 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Fødselsdagsbonanza

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. momsemor45

    momsemor45 Forum-lærling

    Hej.
    Jeg har nu indløst ranken og alle items. Jeg får dog melding om at jeg ikke har diverse items i menuen og at der kun kan benyttes udgåede items på denne ranke. Jeg har prøvet at logge ud, men det hjælper ikke.
     
  3. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    De 5 items, kan først sættes på ranken, når du har sat dem ud og høstet dem 15 gange.
     
  4. momsemor45

    momsemor45 Forum-lærling

    Okay - tak :)
     
  5. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    jeg fik et spørgsmål om hvor meget vand tanken kunne indeholde og jeg svarede 450 for det er hvad min tank kan indeholde og det er ikke rigtig jeg har undersøgt det mærmere men jeg har ikke mulighed for at få mere i visdommens træ den går kun til 8/8 det gælder på alle mine gårde andre der har samme problem
     
  6. trunte68

    trunte68 Forum indbygger

    Jeg har fået klistermærke 1,2 og 3, har jeg overset 4 og 5, eller kan de stadig dukke op?
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Samlemærkerne er placeret i hver af figurernes brætspil. Hvert spil kan spilles flere gange så det kan sagtens lade sig gøre at få alle 5 ved at gennemspille igen.
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Nu kender jeg ikke alle spørgsmålene da det er min kollega der har testet eventet....men min vandtank indeholder mere end 450 enheder...hvor mange vil jeg ikke afsløre for ikke at spolere andres spil gætterier ;)
     
  9. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    nej det vil jeg heller ikke men i faqen i visdommens træ står 9/9 så kan jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke har den mulighed jeg har stjerner nok til at kunne indløse den men jeg har ikke muligheden der står 8/8 og er grå så jeg kan ikke trykke på noget for at indløse mere vand til min tank
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Nu har jeg tjekke FAQ og de oplysninger jeg ellers har adgang til,
    og kan kun finde frem til at vores FAQ desværre er lidt misvisende i beskrivelsen af trin
    og derved har fået et trin for meget. Jeg beklager og dette er nu rettet/præciseret
    (men der er anden mulighed for at få mere vand i sin tank)

    Hvordan lød spørgsmålet du fik og hvilke svar muligheder fik du?
     
  11. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    spørgsmålet lød på hvor meget vand tanken kan indeholde svarmulighederne kan jeg ikke huske ved bare jeg svarede forkert da min kun kan indeholde 450.
     
  12. sydvest67

    sydvest67 Forumnoob

    Udvid din vandtank op til 450 enheder i 9 trin
    0/8. Vandtanken kan indeholde 110 enheder - 25 Stjerner
    1/8. Vandtanken kan indeholde 150 enheder - 35 Stjerner
    2/8. Vandtanken kan indeholde 200 enheder - 45 Stjerner
    3/8. Vandtanken kan indeholde 250 enheder - 55 Stjerner
    4/8. Vandtanken kan indeholde 300 enheder - 65 Stjerner
    5/8. Vandtanken kan indeholde 350 enheder - 75 Stjerner
    6/8. Vandtanken kan indeholde 400 enheder - 85 Stjerner
    7/8. Vandtanken kan indeholde 450 enheder - 100 Stjerner
    8/8. Højeste niveau fritspillet (450 enheder)
     
  13. sydvest67

    sydvest67 Forumnoob

    svarede også selv 450. og det var forkert
     
  14. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Som svaret tidligere så kender jeg ikke lige på stående fod alle spørgsmål og svarmuligheder,
    så det er lidt svært at svare præcist uden også at afsløre for meget for andre spillere.

    Men som skrevet så kan man ad andre veje også få flere enheder i tanken.
    En anden mulighed er også at svaret er indhold uden opgraderinger....
    igen det er svært at svare på uden præcis ordlyd i spørgsmål og svarmuligheder.
     
  15. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Spørgsmål: Hvor mange blåbær skal der bruges til 1skrifttegm? Jeg svarede 35 som står under alkymisten, men fik fejl!!
     
  16. fnul

    fnul Forum-lærling

    Vandtanken kan indeholde 450 +det man får som betalende spiller= 650
     
  17. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg er ret sikker på spørgsmålet ikke lød på Skrifttegn men Skriftstykke ;)
    (har nemlig selv besvaret dette spørgsmål idag)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.