fødselsdags overraskelse

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af raki51, 24 Januar 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. raki51

    raki51 Forumnoob

    Hej
    Hvorfor har jeg ikke fået en fødselsdags overraskelse? Jeg er tilmeldt nyhedsbrev, men får det ikke. Har været registreret siden maj 2010

    raki51
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej raki51

    Først og fremmest går jeg ud fra du har læst betingelserne for
    at få fødselsdags nyhedsbrevet i OA - dernæst er jeg nød til at have dig til at præcisere dine oplysninger....
    • Du skriver du har været registreret siden maj 2010 - mener du du oprettede din konto i maj 2010?
    • Har du dengang bekræftet din mail adresse? Hvis ikke hvornår så, hvis bekræftet?
    • Har du dengang tilmeldt dig nyhedsmails? Hvis ikke hvornår så hvis tilmeldt?
    • Hvornår har du sidst modtaget en nyhedsbrev? Hvilket og kan du evt tage et screenshot af det?
    • Har du tjekket dit spamfilter?
    Sammen med dine svar har jeg brug for dit bruger ID for at der kan laves et tjek af din konto for at se om der er et problem.
     
  3. 2635_daniel

    2635_daniel Forumnoob

    jeg kan ikke forstå at jeg ikke har fået en mail jeg får en mail når jeg har købt noget m.v.h.
    2635_danielId: 22710581
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Du kan læse betingelserne i OA.
    Mail med betalingsbekræftigelse efter køb er ikke det samme som at have tilmeldt sig nyhedbreve.
    Det kan tjekkes/ændres under kontoindstillinger.
     
  5. raki51

    raki51 Forumnoob

    Hej
    Min konto blev oprettet i maj 2010.
    Hvordan bekræfter man sin emailadresse?
    Jeg kan ikke huske hvornår jeg har tilmeldt mig nyhedsbrevet. Under kontoindstillinger står der at jeg er tilmeldt
    Jeg gemmer ikke gamle emails i flere år, og det er meget længe siden jeg har fået nogle

    raki51 3882961
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    I sektionen Betalings FAQ er der hjælp at hente til konto sikkerhed, nyhedsbreve og meget andet.

    Betingelserne nævn i OA for at modtage omtalte nyhedsbrev skal være opfyldt før torsdag 23/1 2020 for at modtage det.
    Det er vigtigt for sikkerhed at man har låst sin konto til en gyldig mail adresse.