Den store fangeflugt II spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Pindgris, 26 August 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Den store fangeflugt II

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Til dette event skal agerjorden og vildmarken bruges.
    Der er 2 eventafgrøder på hver 5:30 min.
    Der er drops fra afgrøder eller træer.
     
    eapdaman og riddersvanegården synes godt om denne.
  3. LonewolfDK

    LonewolfDK Forum kender

    ofeia synes godt om dette.
  4. Wilban2508

    Wilban2508 Forumnoob

    er det ikke en fejl, at vores stjernemønter er blevet vekslet til ep
     
  5. nordsyd

    nordsyd Forum-lærling

    ja der røg de stjernemønter.. det må være en fejl
     
  6. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Hej.
    Hvis i går ind i event-butikken, vil i se, at jeres mønter ikke er væk, det er fra forrige event, der er blevet vekslet ;)
     
  7. bønderne

    bønderne Junior ekspert

    Havde 0 mønter da jeg åbnede gården i dag, dvs. gårsdagens mønter var forsvundet. Har spillet 17 spil i alt og har nu 24 mønter. Har ikke brugt noget i butikken....så et eller andet er der nu skek. v h bønderne
     
  8. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Desværre de er væk.
     
  9. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Beklager, min melding, men da jeg fik beskeden om, at mønterne var blevet vekslet, tjekkede jeg i butikken, og der var de ikke forsvundet, så endnu engang sorry :oops: