Regler Boot detector

Diskussion i 'Officielle annonceringer' startet af Pindgris, 4 Oktober 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Kære Farmere

    Jeg sidder her, dagen efter nogle hektiske dage hvor Forærings, gave og bytte eventet har fyldt helt enormt meget og hvor det fortsat vil optage mange arbejdstimer de kommende dage måske ligefrem uger.

    Jeg vil gerne indrømme, at jeg er frustreret og ked af det. Boot detektiven har været på overarbejde under dette event, det er strømmet ind med sager i et antal jeg ikke tidligere har oplevet. Et meget stort antal konti er lukket pga snyd, hovedsaglig boost af en hovedkonto fra en masse mindre konti.

    Det har jeg alt for mange gange tidligere oplevet, men antallet i denne omgang er rystende og det er lige så rystende, at jeg genkender langt de fleste navne, og jeg burde måske ikke lade mig påvirke af det faktum, men jeg bliver altså rigtig ked af det og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor nogen føler trang til at snyde, for mig går det sjove ved spillet væk.

    Jeg undrer mig bla også fordi vi har gjort opmærksom på at snyderi ikke accepteres og hvad konsekvensen kan være, både i forretnings betingelserne ved oprettelse af konti og ved flere post her på forum. Reelt mener jeg ikke det burde være nødvendigt at gøre opmærksom på disse ting, men omvendt så er jeg også klar over, at der er elementer i spillet hvor reglerne kan være svære at definere.

    De systemer som bliver anvendt til afsløring af snyd, de er efterhånden af effektive at de vil opfange alle kendte former for snyd og der udvikles og laves konstant forbedringer af systemet, dette sker for alles skyld, sådan at Farmerama kan være et rent spil, med lige regler for alle.
    Er man det mindste i tvivl om reglerne, så læs forretningsbetingelserne igennem og læs reglerne her på forum eller spørg, sådan at vi undgår en lign. situation nogensinde igen.

    Mvh
    Pindgris
     
    Hanne1964 synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.