Bahama-spa skifter ikke til næste level

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af Margrethemor, 8 Juli 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Margrethemor

    Margrethemor Forumnoob

    Jeg har gennemført level 4, og der står nu level 5, men den grønne streg viser at det er gennemført. Den tæller ikke de nye point som jeg burde opnå ved at producere.
     
  2. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Den går ikke længere end til level 5. Måske kommer der flere levels senere.
     
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Pt. er der 5 levels som ofeia skriver....point tælles stadig i systemet når du fortsat producerer.

    Da der her ikke er tale om en fejl er tråden flyttet

    God dag :)
     
  4. Margrethemor

    Margrethemor Forumnoob

     
  5. Margrethemor

    Margrethemor Forumnoob

    Hvis den går til level 5, bør der også kunne tælles point på level 5. Det er level 4 der er gennemført, men der er også produkter som kan laves i level 5, men der bliver ikke talt point på dem fordi den grønne streg fra gennemførelse af level 4 ikke nulstilles.
     
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Jeg prøver igen. Som jeg og ofeia har svaret så er der kun 5 levels.
    Hvis der står level 5 og level baren er fuld/grøn så har du gennemført level 5.
    Der er pt. ikke flere levels men der tælles stadig point i systemet for det du fortsat
    producere selv om du ikke kan se dem.

    Om der på et senere tidspunkt dukker flere levels op det ved kun spiludviklerne.