Alkymiens veje spørge / debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 7 Juli 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmere

    Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Alkymiens veje

    Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

    Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

    Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

    God fornøjelse

    Farmerama teamet
     
  2. aaselarsen

    aaselarsen Aktiv forfatter

    hvorfor får vi ikke nogen planter og sæt på vores marker
    så vi kan kom igang hilsen aaselarsen
     
    eapdaman synes godt om dette.
  3. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Du skal bruge nøglen og derefter lave planter i møllen
    Prøv at læse faq en gang til
    ;)
     
  4. aaselarsen

    aaselarsen Aktiv forfatter

    tak for svar
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Hvad med løg?? Får man også kun dem (5 stk) ved aflevering af nøgler ?? Skal jo bruge dem til de andre farver kløver
     
  6. eapdaman

    eapdaman Forum-lærling

    Det er fint nok vi skal bruge Møllen, men jeg for ikke de gule frø,som jeg skal bruge
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Som altid anbefaler vi i MOD teamet at man læser event FAQ hvor info er at finde
    (også selvom det er en event FAQ lavet i ferietid)

    God fornøjelse med eventet
     
  8. cath75

    cath75 Forumnoob

    vil gerne høre om vi får flere løg. der står at kommer man under 5 så får man efter 5 timer. er det meningen man skal købe de kurve så
     
  9. momsemor45

    momsemor45 Forum-lærling

    Skal man plante løgene? og i givet fald hvor?
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Som altid anbefaler vi i MOD teamet at man læser event FAQ hvor info er at finde
    (også selvom det er en event FAQ lavet i ferietid)

    God fornøjelse med eventet :)
     
  11. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Jeg forstår heller ingenting... synes ellers jeg sidder og kigger på faq delen omkring de der løg og hvordan man laver flere af dem.. :eek:

    Nu er vi trods alt flere der sidder som store spørgsmålstegn.. Så der er måske behov for lidt mere hjælp denne gang.
     
    captanja og eapdaman synes godt om denne.
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden igen....

    Jeg beklager men der er grænser for hvor meget jeg kan via en mobil tlf - det er ferietid og derfor begrænset hvor meget jeg er online,
    men forsøger alligevel så godt jeg kan at sørge for info er tilgængelig for jer alle.

    Alle informationer for at spille eventet er at finde i event FAQ - præcis som skrevet flere gange her i tråden.

    Husk at læse hele første indlæg - specielt det markeret med rødt.
    Som jeg læser jeres indlæg så virker det for mig som om man ikke læser hele FAQ (første indlæg)
    men der imod kører lidt på autopilot ift hvordan tingene plejer at være :music:
    og derved misser vigtig info/viden. Godt nok er tingene en smule anderledes men så alligevel ikke ;)

    Med håb om de farmere der er kommet godt igang vil hjælpe andre lidt på vej.

    God fornøjelse
    (nu kalder familien igen :oops:)
     
  13. lotus

    lotus Kommende forfatter

    Brug den modtagne Antik nøgle til at låse op for en af farverne.
    I møllen er der nu farvet tinktur i den oplåste farve
    Lav 5 frø af de 5 modtagne blomsterløg og farvet tinktur
    Efter 5 timer modtages 5 nye blomsterløg.
    Hvis der ikke købes kurve vil beholdningen aldrig være mere end 5 blomsterløg.
    Men efter min udregning er der kun behov for 5 blomsterløg pr. farve til opstart.
    Håber det kan hjælpe nogen.
     
  14. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Mod.
    Er klar over det er ferietid... Har allerede nærlæst hjælpen i event layer og faq.... Og har ikke kunne finde svar på hvordan man fik flere løg.. Som var det jeg forsøgte at blive klogere på. q

    Lotus...

    Okey... Så der er slet ikke behov for mere end de 5/10 løg for at gennemføre ?? Så begynder det at give mening :)

    Har allerede brugt løgene og farvet tinktur til at lave farvet kløver i Møllen, venter på at de er færdige, så jeg få en produktion af afgrøder...
     
  15. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    her fra tråden:

    og fra 1. indlæg i event FAQ:
    (har fremhævet hvad du søgte)

    :)
     
  16. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Ok .. så har jeg forstået ... løg og ny farve får jeg, når jeg anvender en Antik nøgle, til et nyt område ...++Ind i mellem kan jeg bare ikke få øje på det mest indlysende ... det er jeg ked af , ønsker ikke at ulejliger nogen
     
  17. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej Tovepigen

    Man er ikke til ulejlighed ved at stille et spørgsmål og læse svar - det er det vi er her for.
    (dog mindre i ferietid da vores familier "irriterende" nok også kræver vores tid :music:xD )

    God fornøjelse videre i eventet
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.