8. December kalender låge

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 7 December 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

8. December

Juleaften er som resten af december
    i de fleste familier fyldt med traditioner

Hvad lyder menuen på i jeres familier?

Der trækkes lod blandt alle besvarelser om:

* 1 x Høsthjælperkupon ( 24 t.)
    2 x Vintermarmelade

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Flæskesteg, andesteg, hvide kartofler, brune kartofler, Taffel original franske kartofler (vigtigt), rødkål og brun sovs.
    Min svigersøn er vegetar, så vi finder på noget andet til ham. Vi har ikke helt bestemt endnu i år, hvad det bliver.
    Dessert ris a la mande med både kirsebærsovs og jordbærsovs.
    Sidste år fik vi juleis i stedet for ris a la mande. Det kan også noget, selvom der ikke kan gemmes en mandel i isen.

Grønært og Tovepigen synes godt om denne.
  3. farmholm

farmholm Forum-lærling

Der kommer flæskesteg og andesteg på bordet, brun sovs (2 slags, fra anden og flæskestegen), hvide og brunede kartofler, rødkål, gammeldags hvidkål og franske kartofler. Glæder mig allerede :D

Id: 56774281
    farmholm

Grønært, LeneMor og Tovepigen synes godt om dette.
  4. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Hjemmelavet klar suppe med boller og hjemmebagte boller - for år tilbage skulle kød- og melboller
    også være hjemmelavede – de senere år har Mou stået for dem
    And med hvide og brunede kartofler, brun sovs, Meny pariser chips (som de hedder nu om dage),
    rødkål, ribsgele og tyttebærsyltetøj
    Ris a la mande med kirsebærsovs

LeneMor og Tovepigen synes godt om denne.
  5. vildtsogaard

vildtsogaard Forum prof

I vores familie spiser vi altid and med hvide, brunede og franske kartofler , rødkål og asier og rigeligt med brun sovs :p Desserten er ris a la mande med kirsebærsauce og det er med mandel og mandelgave :D

Grønært synes godt om dette.
  6. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Kommende forfatter

Hos os plejer vi at spise gås med sovs, brunekartofler og waldorfsalat. Til dessert ris a la mande med amarenakirsebær og kirsebærsovs. I år bliver gåsen nok skiftet ud med konfiteret and - om den bliver hjemmelavet eller købt er endnu ikke afklaret..
    Bønnespiren1966 ID 16558114

7. toudal

toudal Junior ekspert

Det ved jeg ikke. Jeg skal holde jul hos min søster. Min søster bestemmer derfor menu. Maden er ikke det vigtige for mig, jeg spiser det, der serveres. En gang foreslog hun (for sjov!), at hun ville servere pizza. Det er skam fint med mig. For mig, er det selskabet, der gør julen særlig, ikke maden.

8. juliesj00

juliesj00 Forum-lærling

vi spiser i vores familie altid brune og hvide kartofler, and, flæskesteg, medister tilbehør dertil. og så skal der være risalamande med kirsebærsovs.

bruger.juliesj00 id.6230530.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.