3. December kalender låge

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 3 December 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

3. December

Julen er for de fleste også fyldt
    med masser af dejlige minder.

Fortæl om dit bedste barndomsminde om julen.

Der trækkes lod blandt alle besvarelser om:

* 2 x Kasse med gårdbonus I
    * 3 x Småkage

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

BondemandJensen synes godt om dette.
  2. BondemandJensen

BondemandJensen Afhængig

Tror det var i julen 1978 at jeg fik min første 3 gears blå chopper cykel. Den blev jeg enormt glad for og den gjorde den jul helt speciel.;) :inlove:

LeneMor og Grønært synes godt om denne.
  3. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Jeg er 75 år gammel .... men jeg skal holde Jul med min mand - vores 2 døtre - 2 børnebørn og 1 svigersøn i år - hos vores yngste datter
    Tro mig jeg VED at det bliver en af mine "bedste Jul" nogensinde .... Fordi de gider os "gamle" mennesker og viser os deres kærlighed ved bl.a at give os opgaver, som vi kan klare (lave sovs f.eks) - hvorved vi føler os værdsat og elsket
    Vores familie er speciel

4. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Kommende forfatter

Bedste barndomsminde om jul var, at køre rundt med primula som en lille julegave til vennerne, for vi fik ikke skrevet julekort. Ofte faldt der lidt godter af ved besøgene. Og så var det herligt, at lave konfekt juleaftensdag.
    Bønnespiren1966 ID 16558114

5. toudal

toudal Junior ekspert

Jeg kan ikke huske, hvordan min jul var, da jeg var barn. Jeg har ikke nogen barndomsminde, jeg kan dele.

6. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Når vi besøgte min bedstemor og bedstefar. Så spiste vi julemad i den "fine" stue, og vi fik de specielle tallerkener og det specielle bestik. Jeg tænker stadigvæk på det, når jeg ser sådan nogle tallerkener på loppemarkeder. Der var en speciel stemning, og det var megahyggeligt.

Grønært synes godt om dette.
  7. juliesj00

juliesj00 Forum-lærling

Da jeg var barn var hele familien samlet .min far var bager og lavede alt julemaden i bageriet. og så skulle vi danse om juletræet. og vi fik en masse pakker som børn.

bruger juliesj00 id6230530.

8. vildtsogaard

vildtsogaard Forum prof

Mine bedste barndomsjuleminder er sammen med min bedstemor , når vi bagte småkager, pyntede juletræ, lavede juledekorationer og juleaftner i hendes hyggelige varme stue :inlove:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.