23. December kalender låge

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 22 December 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

23. December

Så er det ligeved og næsten jul...
    Hvordan skal du fejre jul imorgen?

Der trækkes lod blandt alle besvarelser om:

* 1 x Generel høstbonus S
    * 1 x Forum item (nyt)

MOD-teamet

De almindelige forum konkurrenceregler gælder som altid.
    Belønninger for Forum julekalenderen bookes til vinderne mellem jul/nytår.

2. Tovepigen

Tovepigen Forum hertug

Hos vores yngste datter - hele familien - Gå i kirke -Hjem og spise æbleskiver med Gløgg - Julemad med alt hvad der hører sig til og Risalamande - Juleevangeliet - synge en masse julesange - få gaver - 1 af gangen så vi alle kan nyde det - kaffe og snolder og en masse snak - måske et brætspil Trætte og mæt af en dejlig dag - hjem igen omkring ved 24. tiden

3. juliesj00

juliesj00 Forum-lærling

Vi fejre det altid her hos os, vi bliver mange i år .Vi starter om morgen hvor alt det der kan gøres klar bliver det. Skrælle kartofler og koge kartofler med skrald der skal pilles til brunede kartofler. Mandler der skal smuttes. Ænder og flæskestege der skal gøres klar til at bliver grillet udenfor.

skålen med slik bliver gjort klar. og der skal dækkes bord. I år skal jeg holde jul med børnebørn ( de bliver 3 år) det glæder jeg mig til. Vi danser om juletræet synger sange, gaverne pakkes ud, og der spises ris ale mande. Derefter skal der bare hygges.

Bruger. juliesj00 id. 6230530

4. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Min svigermor kommer i dag og bliver til den 25. december. I morgen kommer begge mine børn og svigerbørn til julefrokost. Bagefter går vi tur med hunden, hvorefter der skal hygges med hjemmelavede vaniljekranse og klejner. Til aften spiser vi and og flæskesteg, og min ene svigersøn skal have mock duck (vegansk "and"). Så vasker vi op, går tur med hunden, hvorefter der er blevet plads til ris a la mande med kirsebærsovs og jordbærsovs. Så danser vi om juletræet og pakker gaver op en ad gangen.

5. vildtsogaard

vildtsogaard Forum prof

Vores jul er Disneys juleshow, pakkespil, juleand med det hele, ris a la mande med mandelgave. Hygge ved juletræet med gaver, julegodter og gode gamle danske film på tv. Glædelig jul :inlove:

6. BondemandJensen

BondemandJensen Afhængig

Den skal vi stille og roligt fejre med min skønne hustru og min mor og hendes gode ven. Det forgår med en fantastisk andesteg til aftensmad og så sædvanen tro skal der jo også en gang risalament til incl. mandelgave. Så står den på julesang omkring træet og så skal der syndes i fruens mega slikskål. Der til selvfølgelig også lidt kaffe/the & en god øl eller to :)

7. toudal

toudal Junior ekspert

Jeg skal holde jul hos søster (+hendes mand og børn) sammen med mine forældre

8. bønnespiren1966

bønnespiren1966 Kommende forfatter

Vi skal have to sønner og en kæreste til jul

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.